Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak se Vám má někdo ozvat, když nemáte uvedenu u článku mailovou ani žádnou jinou adresu. Jsem Vaše kolegyně z blogu. Napište mi ji na můj e-mail, mám ho v info autor, předám lidem, kteří budou mít o Vaše věci zájem. Pošlete mi je na fotkách.:-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Jani,

já ani netušila, že mi chybí uvedená emailová adresa v profilu, uvedla jsem do tohoto příspěvku pouze odkaz na svou skupinku na FB.

Blog byl psán lehce s nadsázkou, protože dělat si tady "reklamu" je zakázáno, obdržela jsem upozornění. Proto jsem kontakt na sebe (FB) odstranila ;)

Nicméně... Velmi děkuji za možnost "šířit" můj příspěvek dál V

Krásný den

Veru

0 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 666x
Jsem (ne)obyčejná máma dvojčat, která ráda utíká do svého vysněného světa. Pryč z reality...

Seznam rubrik