Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

S kůží na trh

Jsem maminka. Jsem partnerka. Jsem žena. Jsem sestra, máma i kamarádka. Taky jsem hospodyně, kuchařka, uklízečka. V neposlední řadě zastávám posledních 8 let také pozici asistentky. Asistentka = holka pro všechno…

Práce mě bavila. Mohla bych říct, že v určitém časovém horizontu jsem byla spokojená a neměla potřebu se vyvíjet a stoupat. Do té doby, než přišla na svět dvojčata. Změnila můj život od základu. Najednou se čtyřleté „sezení na zadku“ změnilo v „oči, ruce, nohy všude!“. Musela jsem pracovat od rána do večera, přestože jsem čerpala „mateřskou dovolenou“. Přebalit, uklidnit, nakrmit, odříhnout. Naučit chodit, naučit jíst, naučit mluvit. Později být vzorem - naučit děkovat, prosit, omlouvat se, vyjadřovat vděčnost, pokoru, lásku. Ukazovat dětem funkční model rodiny, dávat jim příklad v nastavování životních a správných hodnot. Můj život se příchodem těch dvou duší obrátil vzhůru nohama. Najednou se v těle spustil režim ON a to dlouhodobě. Žádný tvrdý spánek, žádná relaxace, žádný odpočinek. Práce, práce a zase práce! Po prvním velmi hektickém roce a půl jsem potřebovala první pauzu. Začala jsem kreslit… Nejdříve jen na miminkovská bodíčka. Potom jsem začala tvořit dekorace. Domů… Ne sobě, ale jiným. Najednou jsem se do kreativních činností ponořila natolik, že jsem ztrácela pojem o čase. Následující měsíce jsem relaxovala s tužkou v ruce. Potom taky s tavnou pistolí v ruce. Obhlížela jsem veškeré obchody s dekoracemi, které mi přišly do cesty, a že jich nebylo málo :) Měla jsem chuť tvořit, kreativita neznala hranic, moje fantazie překypovala stále novými návrhy, plány…

Utekly tři roky. A já se zase vrátila na místo asistentky. K počítači. Ke stolu. Ke kopírce. K papírování. Bytostně mi začal chybět můj svět fantazie. Snažila jsem se dostat zpátky, ale šílená absence volného času dělá hodně. Školka, práce, děti…  A je večer. Není prostor, není energie. Hledám cesty, jak se ke své oblíbené činnosti vrátit. Zvažuju možnosti, jak změnit směr a vyměnit zaměstnání, které je pro mě MUSem. Jak, jak??? Denně trávím 8,5 h na židli, která mě pálí pod zadkem. Kolik bych za tu dobu mohla zvládnout dekorací!!! Koordinace svateb, tvoření dekorací, vázání kytek, výroba originálních triček pro děti… Tolik plánů, tolik snů!!!

„Co mi chybí k mému snu?,“ pokládám si otázku. Odvaha? Finance? Správný impulz, jak pustit všechno a vrhnout se do nejistoty? Chci… Věřím… Žiju pro svůj sen a dělám spoustu kroků, jak se k němu dopídit. Možná je to moje netrpělivost chtít všechno HNED, TEĎ, OKAMŽITĚ. Možná je to můj strach z riskování. Možná ten strach… Hraje PRIM…

Jestliže víte o někom, kdo hledá

- velmi kreativní osobnost

-má skvělé organizační schopnosti

- ráda komunikuje s lidmi

- miluje všechno krásné

- má cit

- dává srdce do každé smysluplné činnosti

- poslední dny sleduje veškeré (nejen) svatební dekorační trendy

- dává maximum do svých cílů a snů

- je lidská

… Pak mi dejte příležitost… Protože já nezklamu…

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Veronika Fojtíková | čtvrtek 2.6.2016 15:38 | karma článku: 13,79 | přečteno: 911x
  • Další články autora

Veronika Fojtíková

Nečekáte to a najednou to přijde

Poslední můj příspěvek jsem psala o setkání s výjimečným člověkem. Hodně nad ním přemýšlím, obzvlášť po posledních dvou uplynulých dnech.

23.7.2017 v 20:06 | Karma: 12,66 | Přečteno: 277x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Příběh, který stojí za to dočíst (dovyslechnout)

Miluji příběhy. Vždycky jsem ve svém životě měla obrovské štěstí na lidi. Ať už jsem potkávala různé osobnosti, anebo jen někdo zajímavý byl mým sousedem, obohatilo můj život setkání s nimi natolik, že...

19.7.2017 v 19:04 | Karma: 23,37 | Přečteno: 978x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Únava a prázdno

Cítila se osamělá. Vedle spaly její děti a ona tak mohla konečně mít chvilku pro sebe. Neužila si ji, protože únava byla znatelná. Zavíraly se jí oči a neměla už ani špetku energie.

12.7.2017 v 20:40 | Karma: 13,16 | Přečteno: 494x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

I oni mají dobré srdce

Můj život na vesnici pokračuje tak nějak poklidně. Dnes jsem jako v kině koukala na scénu tří chlapců. Viděla jsem je přicházet už z dálky, moc jsem si jich nevšímala.

10.7.2017 v 20:32 | Karma: 14,80 | Přečteno: 758x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

NIC na vsi

Už jsem skoro zapomněla, jaký byl život na mateřské dovolené. Zpětně, po nástupu do zaměstnání, jsem musela přiznat, že na mateřské to bylo skvělé. Už jen kvůli tomu, že jsem si sama mohla rozvrhnout čas.

5.7.2017 v 20:16 | Karma: 17,96 | Přečteno: 771x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Kácíš? Pak sázej či plať. Novela zákona zpřísní podmínky kácení stromů

8. května 2024

Premium Pokuta až milion pro jednotlivce, až dvacet milionů pro firmu. Tedy desetkrát víc než nyní. Takové...

Padlého rudoarmějce oplakali u Rudolfina. Jenže ho zabili sami Sověti

8. května 2024

Seriál Je to snad nejslavnější fotografie z květnového osvobození Prahy a dlouho se věřilo, že Georgij...

Princezna z Kremlu. Touha po diamantech se stala Brežněvově dceři osudnou

8. května 2024

Premium Letos uplynulo 95 let od narození Galiny Leonidovny, dcery sovětského generálního tajemníka Leonida...

U Strakonic se srazilo šest aut. Silnici na Písek zavřeli, zasahoval i vrtulník

7. května 2024  17:49,  aktualizováno  23:02

Na silnici I/4 u Strakonic se stala hromadná nehoda. Podle informací hasičů se srazilo šest aut,...

Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA
Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA

HiPP rozšiřuje své portfolio kojeneckého mléka o nový typ obalu. Novinka přichází ve formě HiPP COMBIOTIK® v plechové dóze, 800 g, která nabízí...

  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 666x
Jsem (ne)obyčejná máma dvojčat, která ráda utíká do svého vysněného světa. Pryč z reality...

Seznam rubrik