Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Hrome, to mi dalo zabrat přečíst.

Jasně, že máte ode mne pozitivní hodnocení (zde se tomu říká karma, ale to ze sebe nějak neumím dostat.(- )

Píšete moc hezky a kdybyste, třeba uvážila význam odstavců, bylo by to moc fajn.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Pavle! Ač jsem se snažila několikrát text zarovnat a dát i odstavce, nepodařilo se mi to! Resp. podařilo, ale zřejmě z nějakého důvodu neuložilo. Na vzhled textu si potrpím, nenapadlo mě, že přestože tam odstavce vyznačím a dám (stejně jako zarovnání textu), neuloží se to dle mých představ... Takže asi tak....

0 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 666x
Jsem (ne)obyčejná máma dvojčat, která ráda utíká do svého vysněného světa. Pryč z reality...

Seznam rubrik