Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když člověk prostě musí

To je zase den…  Boty, musím koupit boty! Mluvím o nich už měsíc, je to MUS, který se prostě MUSí udělat dnes, teď, okamžitě.

Už včera bylo přece pozdě, že? Protože začala vedra, z 20°C je najednou druhý den skoro 30°C a dvojčatům pořád chodí v botaskách. Takže… Zítra MUSíme koupit nové letní boty.

„Terezko, drž tu nohu pořádně! Postav se, narovnej nohu v koleni, musím zkusit, jestli máš správnou velikost!“

„Jakube, proč se pořád válíš po té zemi???“

„Proč mi říkáš, Jakube? Chceš, abych ti taky říkal MAMINO?“

„Okamžitě toho nech, přestaň se válet a pojď si zkusit tyhle poslední boty.“ Šlo o čtvrtý pár - moje nervy!!!

„Mami a půjdeme pak koupit to auto tady do hračkářství?“

„Ne, Kubi, já nemám penízky na tak drahá auta, slíbila jsem ti buď malinké auto, anebo Kinder vajíčko.“

„Ale já chci auto, mamino!“ Zase ta MAMINA… Pomoc, jsem unavená! Z práce do školky, ze školky pro ty zatracené boty! A už je to tady… Únava, hlad, nechuť cokoli kupovat a kamkoliv chodit. Protivný Jakub, protivná Tereza, protivná mamina.

„Kubi, nech toho. Už jen tento obchod, Terezka si zkusí poslední boty (šestý pár!!!) a půjdeme kouknout na to auto, ano?“

„Ne, já nechci ´Kinder vajino´, chci auto! Ne, nechci buchtu, chci zmrzlinu! „Pomoc, proč já???“, kvílím v duchu sama nad sebou.

Uffff!!! Vítězoslavně nesu dva páry letních sandálek, děti spokojeně chroustají rohlík a zálibně si prohlíží nerozbalené lízátko v ruce, které dostaly jako bonus. Je to za námi, hurá domů. Kontroluju mobil… Najednou slyším dunivou ránu… Jejda! Rozhlížím se, co se kde stalo…

„Mamíííííííí……….. Ááááááá….“ Kuba běží ke mně, v očích slzičky, na čele obrovská boule. Ten Matěj se otáčel po, já nevím čemu, a vrazil čelem přímo do sloupu před ním.

„Jau, to muselo bolet,“ slyším vedle stojící dvojici mužů, kteří byli svědky tohoto ´úrazu´.

To si pište, že to bolelo, pánové. Bolelo to tak, že jsem musela nést Kubu celou cestu zpátky domů v náručí. Protože ta boule na jeho hlavě byla opravdu hodně, hodně veliká! Díky Bohu, že druhé dvojče spokojeně lízalo lízátko a koukala se při cestě dopředu.

„Mami, mně už bolí nožičky, já chci taky odnést…“ Ne!!! Už zase…

Autor: Veronika Fojtíková | úterý 21.6.2016 12:45 | karma článku: 12,69 | přečteno: 586x
  • Další články autora

Veronika Fojtíková

Nečekáte to a najednou to přijde

Poslední můj příspěvek jsem psala o setkání s výjimečným člověkem. Hodně nad ním přemýšlím, obzvlášť po posledních dvou uplynulých dnech.

23.7.2017 v 20:06 | Karma: 12,66 | Přečteno: 277x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Příběh, který stojí za to dočíst (dovyslechnout)

Miluji příběhy. Vždycky jsem ve svém životě měla obrovské štěstí na lidi. Ať už jsem potkávala různé osobnosti, anebo jen někdo zajímavý byl mým sousedem, obohatilo můj život setkání s nimi natolik, že...

19.7.2017 v 19:04 | Karma: 23,37 | Přečteno: 978x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Únava a prázdno

Cítila se osamělá. Vedle spaly její děti a ona tak mohla konečně mít chvilku pro sebe. Neužila si ji, protože únava byla znatelná. Zavíraly se jí oči a neměla už ani špetku energie.

12.7.2017 v 20:40 | Karma: 13,16 | Přečteno: 494x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

I oni mají dobré srdce

Můj život na vesnici pokračuje tak nějak poklidně. Dnes jsem jako v kině koukala na scénu tří chlapců. Viděla jsem je přicházet už z dálky, moc jsem si jich nevšímala.

10.7.2017 v 20:32 | Karma: 14,80 | Přečteno: 758x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

NIC na vsi

Už jsem skoro zapomněla, jaký byl život na mateřské dovolené. Zpětně, po nástupu do zaměstnání, jsem musela přiznat, že na mateřské to bylo skvělé. Už jen kvůli tomu, že jsem si sama mohla rozvrhnout čas.

5.7.2017 v 20:16 | Karma: 17,96 | Přečteno: 771x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Poslanci mají jednat o zákoníku práce, ANO chce zabránit výpovědi bez důvodu

2. května 2024  5:42,  aktualizováno  13:49

Přímý přenos Poslanci mají začít projednávat úpravu zvyšování minimální mzdy. Novela zákoníku práce předpokládá...

V Polsku zatkli šestnáctiletého mladíka kvůli útoku na varšavskou synagogu

2. května 2024  13:47

Polská policie zadržela šestnáctiletého mladíka, kterého podezírá z útoku na synagogu Nožykowých ve...

SPOLU paroduje heslo ANO a spojuje ho s Ruskem, premiér Fiala to hájí

2. května 2024  10:56,  aktualizováno  13:45

V kampani před volbami do Evropského parlamentu vsadila koalice SPOLU i na antikampaň. Na sociální...

Jestli Rusko prolomí frontu, můžeme na Ukrajinu vyslat vojáky, zopakoval Macron

2. května 2024  13:18,  aktualizováno  13:34

Francouzský prezident Emmanuel Macron opět připustil možnost vyslání západních pozemních jednotek...

Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!
Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!

Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....

  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 666x
Jsem (ne)obyčejná máma dvojčat, která ráda utíká do svého vysněného světa. Pryč z reality...

Seznam rubrik