Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Ambice

Máte je ve své hlavě? Chcete se prosadit? Mít plán, cestu, cíl... Jednoduše složité. Ovšem ne nemožné  

Před pár minutami jsem dočetla Moji psychologii. Tento měsíčník považuji za dokonalého přítele, který umí pojmenovat pocity, se kterými si občas nevím rady. Ukazuje cestu ve chvílích, kdy tápu. Přinese odpovědi na otázky, které mi leží v hlavě nějakou dobu.Mým snem je přispívat svými "výlevy" právě sem. Ovšem k tomu je cesta daleká, předaleká...

Poslouchám MUSE - MADNESS... Je dokonalá. Šíleně dokonalá nebo dokonale šílená. Každý si vybere dle svého gusta. Pro mě je to emotivní záležitost. Žijeme v šíleném světě, kde se jeden vlak zastaví na pár vteřin a jestliže nenastoupíme, přijíždí v zápětí další. Nemáme prostor přemýšlet nad správností (ne)promarněné šance. Není prostor na otázky "Nastoupit?" či "Nenastoupit?". V podstatě není prostor, který rovná se čas, skoro na nic. Na život jako takový, na emoce. Nestíháme dýchat, vnímat, jen tak být. Plně si to uvědomuju při pohledu na má dvojčata. Ještě si pamatuji na svůj pocit strachu, zda to zvládnu. Unosit dvě děti ve svém 47 kg těle. Dnes, o 4 roky později, s jistou hrdostí říkám "Jsi úžasná, zvládla jsi to!" Ovšem špatné na tom celé je, že já ani nevím, JAK jsem to zvládla! Jako bych žila celé 4 roky v bublině plné stresu, chaosu, hektických chvil, obav a hlavně RYCHLOSTI! Jak je možné, že si nedokážu vybavit, jak jsem oslavila - já vnitřně - první či druhý rok života dětí? Copak je svět tak šíleně zrychlený? Anebo jen já jsem zrychlená?

Byly to 4 roky stereotypu. Nikam se neposouvat, nic nechtít nikomu dokazovat. Nesnaha cokoli změnit, smíření s tím, že jsem přece to NIC, za které mě považoval bývalý partner. Samozřejmě mi dávno došlo, že pokud chci někam postoupit, něco dokázat (a to především sobě samé!!!), něco po sobě zanechat, byť se bude jednat o dvě samostatné, sebevědomé bytosti se správnými hodnotami, musím se přestat BÁT. Pořád ten strach z něčeho! Proč, k čemu? Zbytečné obavy...

Dnes jsem četla v editorialu Mojí psychologie jednu krásno větu: "Pokud budete dělat jen to, co už umíte, dostanete se vždycky jenom tam, kde už jste byli." Stereotyp je dobrý, určitá rutina přináší jakousi jistotu. Ale vystoupit z komfortní zóny je nutné. Obzvlášť pokud se nechcete dostat tam, kde už jste byli... Taky proto se snažím. Psát, tvořit, provozovat yoga praxi. Stačí se zamyslet. A žít...

 

Autor: Veronika Fojtíková | sobota 5.3.2016 15:20 | karma článku: 6,31 | přečteno: 303x
  • Další články autora

Veronika Fojtíková

Nečekáte to a najednou to přijde

Poslední můj příspěvek jsem psala o setkání s výjimečným člověkem. Hodně nad ním přemýšlím, obzvlášť po posledních dvou uplynulých dnech.

23.7.2017 v 20:06 | Karma: 12,66 | Přečteno: 277x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Příběh, který stojí za to dočíst (dovyslechnout)

Miluji příběhy. Vždycky jsem ve svém životě měla obrovské štěstí na lidi. Ať už jsem potkávala různé osobnosti, anebo jen někdo zajímavý byl mým sousedem, obohatilo můj život setkání s nimi natolik, že...

19.7.2017 v 19:04 | Karma: 23,37 | Přečteno: 978x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Únava a prázdno

Cítila se osamělá. Vedle spaly její děti a ona tak mohla konečně mít chvilku pro sebe. Neužila si ji, protože únava byla znatelná. Zavíraly se jí oči a neměla už ani špetku energie.

12.7.2017 v 20:40 | Karma: 13,16 | Přečteno: 494x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

I oni mají dobré srdce

Můj život na vesnici pokračuje tak nějak poklidně. Dnes jsem jako v kině koukala na scénu tří chlapců. Viděla jsem je přicházet už z dálky, moc jsem si jich nevšímala.

10.7.2017 v 20:32 | Karma: 14,80 | Přečteno: 758x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

NIC na vsi

Už jsem skoro zapomněla, jaký byl život na mateřské dovolené. Zpětně, po nástupu do zaměstnání, jsem musela přiznat, že na mateřské to bylo skvělé. Už jen kvůli tomu, že jsem si sama mohla rozvrhnout čas.

5.7.2017 v 20:16 | Karma: 17,96 | Přečteno: 771x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Fico je mimo ohrožení. Pellegrini: Na hovor o uklidnění situace nedozrál čas

19. května 2024  11:06,  aktualizováno  11:59

Na jednání stran k uklidnění situace na Slovensku patrně nedozrál čas, uvedl zvolený prezident...

Česku dnes hrozí krupobití a lokální bouřky, přívalové srážky už ne

19. května 2024  11:04

Přímý přenos Na většině území Česka se dnes odpoledne a večer mohou objevit bouřky s kroupami a silnými dešti....

Na trhaviny pro Ukrajinu přispěli Češi téměř komplet, sbírka na vrtulník vázne

19. května 2024  10:29

Nadační fond pro Ukrajinu známý jako Dárek pro Putina od jara 2022 vybírá prostředky pro obranu...

VIDEO: V Londýně hořel autobus. Hasiči požár zvládli až po více než hodině

19. května 2024  10:09

Pět hasičských vozů a třicet hasičů zasahovalo v sobotu odpoledne v Twickenhamu na jihozápadě...

Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA
Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA

Na cestě mateřstvím se potkáváme s různými výzvami. V případě výživy našich nejmenších představuje kojení ten nejlepší základ. Pokud však kojení...

  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 666x
Jsem (ne)obyčejná máma dvojčat, která ráda utíká do svého vysněného světa. Pryč z reality...

Seznam rubrik