Veronika Fojtíková

Jsem (ne)obyčejná máma dvojčat, která ráda utíká do svého vysněného světa. Pryč z reality...
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 666x

Seznam rubrik

Veronika Fojtíková

Dobré skutky

Lidé jsou nervózní. Podráždění. Unavenía přepadlí. Nejsem výjimka, takése necítím zrovna nejlépe. Mám pocit,že vyskočím z kůže.

14.9.2016 v 13:24 | Karma: 17,02 | Přečteno: 368x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Naučil jsi mě...

Naučil jsi mě být trpělivější. Naučil jsi mě bojovat za sebe samu. „Donutil“ jsi mě více dbát na svůj odpočinek.

12.8.2016 v 9:40 | Karma: 17,28 | Přečteno: 386x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Tak nám zůstanou aspoň ty kosti

To jsme takhle o víkendu byli na chatě na "Valachoch". Kluci potřebovali čurat a šli zrovna k plotu, kde byl i drát, do kterého občas pouštěli elektrický proud, aby z ohrady neutekly krávy (Valaši ví, o čem mluvím, že ano? :D).

9.8.2016 v 10:15 | Karma: 20,20 | Přečteno: 770x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

"Mami, PROČ???"

Nikdy jsem nezažila, že by partner řekl: "Jdi si klidně zaběhat, odpočiň si, musíš být vyčerpaná." Naopak vždycky spoléhal na to, že vezmu i ty poslední rezervy své energie a o děti se postarám bez mrknutí oka.

2.8.2016 v 13:48 | Karma: 21,83 | Přečteno: 1186x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Můj životní běh (na dlouhou trať)

Tohle snad není možné... To není můjživot... Takhle já jsem dopadla? Já, benjamínek, kterého rodiče podporovali naprosto ve všem a za každých podmínek, aťjsem si vymyslela v té své paličatéhlavěa při houževnatébýčípovaze, cokoliv.

19.7.2016 v 11:05 | Karma: 18,34 | Přečteno: 694x | Diskuse| Letní běh

Veronika Fojtíková

Únava

Maminky (a třebas i tatínkové), znáte ty dny. Myslím ty horší a ty lepší. Lepší jsou ty, kdy se dvojčata nehádají. Kdy spolu kamarádí tak moc, že se dokonce stanou spojenci a brojí i proti mně samotné.

14.7.2016 v 14:22 | Karma: 13,57 | Přečteno: 401x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Prvním krokem, by ses dostal tam, kam chceš, je rozhodnout, že nezůstaneš tam, kde jsi

Nebylo to vždycky takhle idylické. Prošla jsem si hodně náročným obdobím a myslela jsem, že se z bludného kruhu nedokážu vymotat. Dlouho jsem zvažovala, co způsobím svým odchodem...

11.7.2016 v 15:00 | Karma: 14,08 | Přečteno: 556x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Věřit, především věřit!

Znáte to - věříte a důvěřujete. Máte pocit,že ten druhý vám rozumí,říkáte mu veškeré podrobnosti o maličkostech každodenního života, ukazujete emaily či sms, bavíte se o tom, co aktuálně čtete či řešíte.

7.7.2016 v 15:15 | Karma: 8,92 | Přečteno: 213x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Ne, Terezko, bez plavek se opravdu neutopíš

Nádherná sobota! Odpočinková, hodně pohodová. Až na ty popáleniny od sluníčka. Samozřejmě, jako každý rok jsem se namazala za 5 min 12, tudíž jsem zachránila některé části svého těla, ovšem ty další se mi uchránit nepotřebovalo.

27.6.2016 v 13:30 | Karma: 17,50 | Přečteno: 750x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Ach, Bože, ty nešťastný ponožky!

Usnuly, to je skvělý! Dnes mám mimořádně„volno“ užod 19.30 h. Žádné „Mami, já mám žízeň“, „Mami, já se jdu jen vyčurat“, což samozřejmě znamená se kolem mě prosmýknout, pohladit mě po ruce a říct: „Mami, ty jsi tak hlaďoučká.

24.6.2016 v 9:06 | Karma: 15,15 | Přečteno: 392x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Když člověk prostě musí

To je zase den... Boty, musím koupit boty! Mluvím o nich už měsíc, je to MUS, který se prostě MUSí udělat dnes, teď, okamžitě.

21.6.2016 v 12:45 | Karma: 12,69 | Přečteno: 586x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Život na pokračování

Kdyby mi někdo řekl před pár lety, že můj život bude jedna veliká, divoká show, nevěřila bych. Snad bych se nejspíš i smála a považovala to za vtip.

16.6.2016 v 8:30 | Karma: 10,30 | Přečteno: 452x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Odpuštění - sobě, jemu

Milý M., zničil jsi mi život, víš to? Nemá smysl psát veškeré důvody, proč tomu tak bylo. Vyvolal jsi ve mně strach. Nenávist. Bolest. Uměl jsi to se mnou skvěle manipulovat. Možná to umíš ještě i dnes.

10.6.2016 v 10:00 | Karma: 11,96 | Přečteno: 530x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

S kůží na trh

Jsem maminka. Jsem partnerka. Jsem žena. Jsem sestra, máma i kamarádka. Taky jsem hospodyně, kuchařka, uklízečka. V neposlední řadě zastávám posledních 8 let také pozici asistentky. Asistentka = holka pro všechno...

2.6.2016 v 15:38 | Karma: 13,79 | Přečteno: 911x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Energie a síla

Nevěřím v "podpůrné prostředky", kterým lidé slepě věří. Třeba ve formě kamenů - křišťál, turmalín apod. Nevěřím ani na smůlu v pátek třináctého. Taky myslím, že se mi nic nestane, když mi přes cestu přeběhne černá kočka.

18.3.2016 v 7:35 | Karma: 13,08 | Přečteno: 314x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Ambice

Máte je ve své hlavě? Chcete se prosadit? Mít plán, cestu, cíl... Jednoduše složité. Ovšem ne nemožné

5.3.2016 v 15:20 | Karma: 6,31 | Přečteno: 303x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Cesta ven

Stačilo tak málo... Otevřít lahev a nalít si... Vzít si pilulku na „útlum“ svých myšlenek... Utéct od všeho je snadné. Stačí na to prášky či alkohol. Věděla jsem, co by „pomohlo“.

23.2.2016 v 20:00 | Karma: 9,71 | Přečteno: 331x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Nucená "dovolená"

Posledních 10 dnů jsem byla nucena zůstat doma s dětmi. Zpětně musím říct, že se střídaly krásné i náročné chvíle. Je těžké být zavřená ve 2+1 a snažit se denně vymýšlet program pro děti v době jejich nemoci.

21.2.2016 v 6:30 | Karma: 10,46 | Přečteno: 570x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Období dospělosti a období zkoušek

Jste dospělá... Uvědomíte si, že nesete plně zodpovědnost za svůj život. Vlastně nejen za svůj, ale také za životy svých dětí, vzhledem k tomu, že jsem si zvolila post svobodné mámy (ovšem ne cíleně).

17.2.2016 v 13:30 | Karma: 9,34 | Přečteno: 499x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Boj o lepší budoucnost

Znova... Dvojčata nemocná, resp. jedno z nich nemocné. Ale co s tím druhým, které sice zdravé je, ale nemá jej kdo odvézt do školky? Je to už podruhé během tří měsíců.

12.2.2016 v 13:20 | Karma: 12,45 | Přečteno: 223x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Vlastní cesta

Máme v životě okamžiky, kdy bytostně cítíme, že nastává změna. Že se chceme posunout dál. Nutkání, kdy nedokážeme sedět na židli a ta nás pod zadkem doslova pálí. Tahle fáze může trvat pár dnů.

10.2.2016 v 14:10 | Karma: 0 | Přečteno: 178x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Slzy, které pomáhají

Nemůžu uvěřit, že poslední (vlastně dnes už předposlední) příspěvek je z roku 2013. Pročítala jsem si ho a je tolik naplněný beznadějí, zmarem a bolestí! Jak jsem to mohla zvládnout?

6.2.2016 v 11:03 | Karma: 10,01 | Přečteno: 318x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Přestaňme konečně lhát sami sobě

No tak, nechte toho už. Nedaří se vám. Jste v koncích. Máte deprese, máte krize, máte černé myšlenky. Nic vás nebaví, nemáte chuť cokoli dělat, nehodláte pokračovat.

2.2.2016 v 22:22 | Karma: 11,12 | Přečteno: 577x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Hledání se

Když potkáte někoho, o kom jste si stoprocentně jistí, že ho milujete celým srdcem, duší i tělem, myslíte si, že je to navždy. Že tento člověk s Vámi bude sdílet veškeré životní radosti, bolesti, slzy, smích... Že Vás bude podporovat, ctít, respektovat a hlavně milovat po zbytek života. Jenže ouha...

25.5.2014 v 13:18 | Karma: 4,56 | Přečteno: 431x | Diskuse| Osobní

Veronika Fojtíková

Lepší zítřky...? Kdy...?

Nikdy bych byla nevěřila, že tohle se stane zrovna mně... Můj život byl vždy pečlivě naplánovaný, všechno mělo svůj řád, svoje hranice. Já měla plno snů, které si postupně plnila a postupem času jsem došla do fáze spokojeného, i když ne tak úplně naplněného života. Ve 23 letech vztah, který trvá dodnes, ve 27 letech přišla dvojčata. Do té doby žádné překážky, žádná úskalí, žádná trápení, žádný velký stres, žádné obavy o budoucnost. A najednou se otevřely dveře... Ne jedny, ale všechny najednou... Přišlo to jako smršť a můj, do té doby "nudný" život, se změnil v jeden velký kolotoč, ze kterého jsem zatím nesesedla. Protože nevím jak..

10.5.2014 v 14:00 | Karma: 7,57 | Přečteno: 623x | Diskuse| Osobní