Diskuse

Postup vpřed

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Sdělení hodnotím kladně, je tam dobře pojat ten "Sarka podtext". On pak osloví - neosloví, každopádně originální, oceňuji ... Snad dodatek, mé odžité a potvrzené zajímavosti života - SNAHA, je četně používaný pojem + pak uplatňovaný postup ... Kdysi se mne rodič ptal, proč mám blbé známky, výsledky ... Moje odpověď - Přece se snažím ... Replika - Snaha, je výrazem NESCHOPNOSTI ! Škola, život přece není o snaze, ale o VÝSLEDCÍCH ! Kdo ovládá, umí = tedy koná. Komu to nejde = ten se pak snaží ! ... Tam potom patří i to štěstí. Ono, chvála existuje, nicméně je třeba mu jít naproti ... Když jsem to slyšel poprvé, byl jsem zmaten i roztrpčen, pak jsem to zařadil do své ducho výbavy ... Nesnažme se - konejme ... :-)

0 0
možnosti
Foto

Krásně napsáno, děkuji! Nechám si to v hlavě a zařídím se dle Vašich rad ;)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS