Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KL

Haha! Odoslalo mi to 2 krát. Aspoň je to na 2 pochvaly (-:

0 0
možnosti
KL

Skvelý článok!

Aj ja som si nedávno rozbúrala moje programy a vzorce, v ktorých som žila. V tom čase to bolo bolestné, ale aj potrebné.... Môj život sa odvtedy vyvíja iným smerom a som za to vďačná...

Želám veľa úspechov(-: a pozitívnych emócií! :-)

Katka L.

0 0
možnosti
JS

Připomněla jste mi výrok jednoho profesora na VUT Brno: "Existuje problém. Každý průměrně vzdělaný člověk ví, že je neřešitelný. Až se najde někdo, kdo to neví, sedne k tomu a vyřeší to."

0 0
možnosti
KL

Fajn článok! Aj ja som si nedávno zrútila všetky moje staré programy, v ktorých som fungovala! V tom čase to bolo moc bolestné - ale potrebné.....

Odvtedy sa môj život vyvíja iným smerom! (-:

Všetko máme v tej našej gebuli!!! :-)

0 0
možnosti
ES

E53v80a 28S44á23d85e69c56k42á

24. 10. 2016 15:12

Bylo to fajn setkání? Kouknu na web. Skvělý blog.:-)R^V

0 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 666x
Jsem (ne)obyčejná máma dvojčat, která ráda utíká do svého vysněného světa. Pryč z reality...

Seznam rubrik