Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vážíme z velké většiny opravdu vážime, jen to ke škodě věci neříkáme

0 0
možnosti

Jako byste popisovala můj denR^

Protože moja je tak vytížená (dělá na Diakonii, plus soukromě pedikuru a manikuru), že domácnost je na mně, protože mám volnější pracovní dobu. A to ještě stihnu kecat na diskusích. A pak, že chlap nezvládne více činností.R^

2 0
možnosti

..jak si kdo ustele.....zamyslete se nad sebou....:-/

1 0
možnosti

No vidíte, jsou ženské, které makají jak vzteklé a  ke štěstí jim stačí, když si muži jejich práce váží. Pak jsou také ale ženské, které si už dávno udělaly v manželství pořádek a proto mají dost času na sebe a dokonce i na to, zajít se svým "chlopkem" na pivo. :-)

1 0
možnosti
Foto

Čtu Vás už déle a je mi jasné, že se zde vypisujete ze chmur. Mám to také tak. Faktem je, že muži od žen, které přestanou být ženami odcházejí za těmi, které sice nevaří každý den a klidně mají doma binec, ale jsou to ženské ... Nechci malovat čerta na zeď, je to zkušenost z mého okolí ... Každý to má, jaké si to udělá ...tak si prostě oddychněte a potom se nadechněte a začněte žít jako mladá krásná holka - mateřství je dar, ne prokletí;-).

3 0
možnosti

Teď by na aktualne.cz, nebo kde, výzkum v Velké Británie, kde 62 procent žen by si přálo být spíše ženou v domácnosti, jako jejich matky a babičky. Asi se někde stala chyba.........

1 0
možnosti
Foto

Mně nějak nejde do hlavy, proč Vám přítel oznamuje, že pes poblil postel..a nejde to  uklidit sám? To samé s venčením, ráno je to vždy na mým muži,já obstarávám venčení přes den, on první ráno a poslední večer:-)

Zdá se mi, že je zvyklej na to, že děláte všechno sama- ale to se nedá vydržet dlouhodobě, brzy se zhroutíte, bacha na to!

4 0
možnosti
Foto

Tohle mi připomíná geniální scénu z komedie Dívčí válka.

,,...vy, muži!!! Krom toho, že nám lovíte maso, postavili jste nám domy, obchody, divadla, letiště, vynalezli jste nám žárovku, auto, mikrovlnnou troubu... jste pro nás ženy vůbec nic neudělali..."

;-D

5 0
možnosti
Foto

Nemám sice dvojčata, jen jedno mimino,ale že by to byl takový strašný kolotoč se mi nezdá:-) Mám partnera, který hodně pomůže, žehlím jen to nejnutnější a jen jednou za čas.

 Nesnažte se všechno si brát na sebe a pak se domáhat pochvaly, jak strašně jste dobrá a výkonná;-) Protože tohle chlapi většinou nevidí, až doby, kdy se "něco" porouchá.

3 0
možnosti
Foto

Máš skvělého chlapa, myslím, že jsem to někde i četla;-).

1 0
možnosti

Nic z toho já nemusím, to se mám, že? :-)

Zato: Jakákoliv závada na voze = doprošování se kamarádů, aby mi našli mechanika, který mě nepodvede. Jakákoliv závada na bytě = placený řemeslník. Každé ráno budíček v 6:00 - musím do práce, živím totiž sama sebe. Když naší firmě hrozilo, že skončí, měsíce šílených muk, zda nebudu muset řešit existenční problémy. Pes - každé venčení je na mně, nikdo jiný tu na to není. Nemoc = nemožnost vyležet se v klidu, pes se venčit musí, nakoupit mi taky nemá kdo, čaj si vařím sama. Nemoc také znamená míň peněz, takže radši ani nestonám. A sklenici okurek občas otvírám i deset minut, když to nejde... 

Jsem dobrovolně single holka. Měnila byste se mnou? ;-)

4 0
možnosti
Foto

Ty bláho Tino, takhle napsané to zní děsivě...

A ještě si k tomu single stavu představ 2 děti, co Ti od 6ti od rána lezou po hlavě...

Si říkám, jestli soudruzi neudělali někde chybu :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS